Analizy geoprzestrzenne

Nie każdy potrafi powiedzieć gdzie mieszkają jego klienci patrząc w tabelę...

Mapa pozwala na znacznie szybszą i prostszą interpretację danych. Dzięki niej łatwiejsze jest zorganizowanie raportów wg podziałów naturalnych dla Twojej firmy: regiony, terytoria sprzedaży, obszary zasięgu sklepu czy punkty sprzedaży mają swoją konkretną lokalizację, a zatem są zależne od swojego otoczenia.

Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię:

  • geokodowanie klientów lub adresów (demo),
  • przestrzenna analiza danych (np. penetracja rynku lokalnego),
  • optymalizacja sieci sprzedaży,
  • poszukiwanie białych plam i analiza potencjału,
  • przypisać klientów do najbliższego punktu obsługi lub sprzedaży,
  • analiza strefy zasięgu sklepu lub centrum handlowego.

Znamy się na mapach cyfrowych i oprogramowaniu GIS. Potrafimy pomóc Ci wybrać to, co w tej chwili najlepszego na polskim rynku.