Analizy geoprzestrzenne
Nie każdy potrafi powiedzieć gdzie mieszkają jego klienci patrząc w tabelę...
Mapa pozwala na znacznie szybszą i prostszą interpretację danych. Dzięki niej łatwiejsze jest zorganizowanie raportów wg podziałów naturalnych dla Twojej firmy: regiony, terytoria sprzedaży, obszary zasięgu sklepu czy punkty sprzedaży mają swoją konkretną lokalizację, a zatem są zależne od swojego otoczenia.
Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię:
- geokodowanie klientów lub adresów (demo),
- przestrzenna analiza danych (np. penetracja rynku lokalnego),
- optymalizacja sieci sprzedaży,
- poszukiwanie białych plam i analiza potencjału,
- przypisać klientów do najbliższego punktu obsługi lub sprzedaży,
- analiza strefy zasięgu sklepu lub centrum handlowego.
Znamy się na mapach cyfrowych i oprogramowaniu GIS. Potrafimy pomóc Ci wybrać to, co w tej chwili najlepszego na polskim rynku.