Baza punktów sprzedaży
Zbudowaliśmy niemal kompletną bazę danych sklepów i punktów gastronomicznych posiadających koncesję na sprzedaż alkoholu. Czerpaliśmy z oficjalnych rejestrów gminnych, co gwarantuje aktualność tych danych. Jest to unikalne narzędzie do rozwoju sprzedaży, analizy pozycji rynkowej, trade marketingu oraz promocji.
Baza danych zawiera uporządkowane informacje o ponad 140 tys. punktów sprzedaży w tym ok. 42 tys. barów, hoteli i restauracji - HoReCa:
- typ punktu (detal / gastronomia)
- nazwa i adres punktu
- nazwa i adres właściciela
- numer NIP
- współrzędne geograficzne
- szczegóły koncesji (datę obowiązywania, typ alkoholu objętego pozwoleniem).
- informacje pochodzące z fanpage'y na Facebooku (dla punktów HoReCa) tj. liczba polubień, liczba zameldowań, ocena gości
Dodatkowo, baza jest wzbogacona parametrami opisującymi potencjał otoczenia, takimi jak zamożność mieszkańców, ruchliwość otoczenia czy liczba mieszkańców w sąsiedztwie punktu. Zapraszamy dyrektorów sprzedaży, kierowników ds. trade marketingu, analityków i badaczy do zapoznania się z zawartością bazy.
Poniższa animacja prezentuje rozlokowanie punktów oferujących alkohol na terenie Warszawy i okolic. Kolor punktu określa średnią wieku mieszkańców w otoczeniu sklepu, baru bądź restauracji (zielony oznacza młodszą populację, niebieski - starszą).