Placematic jest ekspertem w dziedzinie budowania innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących oraz integrujących informację przestrzenną w celu poprawy skuteczności procesów biznesowych.
Firma Placematic jest doświadczonym dostawcą w zakresie geomarketingu, geokodowania, WebGIS, software GIS, mobile GIS oraz danych i map cyfrowych. Jest również oficjalnym resellerem rozwiązań HERE Maps API.
Placematic współtworzy pierwszy w Polsce serwis do analiz lokalizacji online (LocIt.eu) oraz rozwija platformę SaaS dla e-commerce z dostawą (UpGrid.com). www.placmatic.pl
Esri Polska oferuje rozwiązania i narzędzia IT umożliwiające przedstawienie i zrozumienie otaczającego nas świata, w oparciu o wizualizację i analizę danych przestrzennych. Firma jest wyłącznym przedstawicielem Esri Inc. światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS).
Działalność Esri Polska obejmuje doradztwo i usługi w zakresie projektowania i rozwoju systemów i aplikacji do przestrzennej wizualizacji i analiz danych. Rozwiązania Esri pozwalają na współpracę i współdzielenie danych w wybranym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu.
Z rozwiązań i usług Esri Polska korzystają m.in. Wojsko, Policja, Straż Pożarna, urzędy państwowe, GUS, Parki Narodowe i Krajobrazowe, PGNiG, Energa, Orange, Gaz-System, PSG, Crédit Agricole czy Carrefour. www.esri.pl
Globema prowadzi aktywne działania w zakresie rozwoju i dostarczania innowacyjnych rozwiązań opartych o komponenty Google Maps. Firma jako Google for Work Premier Partner implementuje rozwiązania w Polsce jak i Europie Środkowo-Wschodniej.
Dzięki wykorzystaniu technologii wchodzących w skład Google Maps, Globema stworzyła prostą i intuicyjną aplikację do GeoMarketingu. Największą zaletą aplikacji jest przyjazny interface, aktualne dane oraz rozwinięte algorytmy. Interface Google Maps API pozwala na nakładanie własnych danych oraz łączenie ich z różnymi innymi źródłami i rodzajami danych. Dzięki zaawansowanym algorytmom użytkownik otrzymuje szczegółową analizę rynków na którym działa lub planuje ekspansję przedsiębiorstwo. www.globema.pl
Wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown realizujemy inicjatywę, dzięki której na małe jednostki geograficzne ekstrapolowane są dane z badania TGI, realizowanego przez Millward Brown w oparciu o duże losowe próby.
Dzięki złożonym procedurom fuzji danych oraz modelom ekstrapolującym wskaźniki TGI, na poziomie mikrojednostek geograficznych, a w wybranych przypadkach także budynków, dostępne są informacje określające profil oraz preferencje mieszkańców. www.millwardbrown.com/pl
Poczta Polska przy wykorzystaniu danych DataWise stworzyła nową usługę pod nazwą Mailing Profilowany. Usługa ta polega na precyzyjnym dotarciu za pomocą przesyłki pocztowej do konkretnych budynków, w których występuje największy odsetek oczekiwanej grupy docelowej.
Usługa umożliwia wyselekcjonowanie grupy odbiorców i realizację wysyłki promocyjnej w całej Polsce, bez konieczności przetwarzania danych osobowych i zakupowania baz konsumenckich. Opłata pocztowa jest zrabatowana, a koszt profilowania zawarty jest w cenie opłaty pocztowej.
Mailing Profilowany sprawdza się jako skuteczne narzędzie dotarcia z przekazem promocyjnym i próbkami produktów do nowych grup odbiorców. www.poczta-polska.pl